Описание
CNC контролирана машина за шлифоване на зъбни колела
Модел RZ 301 AS (A = автоматично зацепване на шлифовъчния диск и зъбната междина)
1993 г.
Ø на зъбната предавка, мин./макс. 10 - 330 mm
Модул 0,5 - 7
Ъгъл на спиралата +/- 45°
Макс. Ход на работната глава 180 mm
Брой зъби 10 - 600
Макс. Дължина на затягане на детайла 420 до 620 мм
Максимално тегло на детайла 60 kg
Шлифовъчен червей Ø 350, ширина 84 - 104 mm
Скорост на шлифовъчния червей от 1 100 до 1 900 об/мин
Задвижване на шпиндела 4 kW, общо електрическо натоварване, приблизително 12 kW - 400 V - 50 Hz
Тегло, приблизително 8,500 kg
Принадлежности/специални характеристики
- Модерно CNC управление: Въвеждането на данни и режимът на настройка се осъществяват чрез оператора в пряк диалог. Езикът за програмиране е взаимозаменяем от немски на английски. Софтуерът за пренос на данни позволява въвеждане и извеждане на данни чрез сериен интерфейс.
- Метод на непрекъснато генериращо шлифоване на зъбни колела: Автоматичен цикъл на шлайфане, включително автоматично препрофилиране на шлифовъчния диск върху машината. Устройство за шлифоване на предавки: По време на процеса на шлайфане детайлът постоянно се измества тангенциално по шлифовъчния диск.
- Машината е модернизирана от фирма BURRI преди приблизително 10 години с електронно управлявана V-ос за генериране на олово върху червячното колело без смяна на предавките, всички модификации на профила могат да се извършват лесно, което намалява много времето на престой !
Изграден на базата на моторизирано устройство за обработване на единични диамантени дискове SP-DR с някои диамантени инструменти.
- Също така оста А е с постояннотоков двигател за завъртане на ъгъла на обработвания детайл/хеликс, с CNC управление,
- Вграден хидравлично въртящ се сензор за автоматично позициониране на шлифовъчния диск в зъбната междина. Това спестява
много време.
- Устройство за балансиране на шлифовъчния диск DITTEL.
- Хидравлично захващане на детайла с центрове и контрацентрове в плъзгача на детайла.
- Напълно покрита работна зона с отвеждане на маслената мъгла, две плъзгащи се врати... няма оригинално устройство за охлаждане, може да разполагаме с отделен сепаратор за охлаждащо масло.
- Отделен шкаф за превключване и управление. * Отделен хидравличен блок. Няколко фланци за шлифовъчен диск.
Моля, имайте предвид, че това описание може да е преведено автоматично. Свържете се с нас за допълнителна информация. Информацията в тази малка обява е ориентировъчна. Exapro препоръчва да проверите подробностите с продавача преди покупка